شعب فروشگاه تکتاز در شیراز

شعب فروشگاه تکتاز در شیراز

در این مقاله به معرفی فروشگاه تکتاز در شیراز خواهیم پرداخت.

شعب فروشگاه تکتاز در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 شعبه 1 شیراز، بلوار جدید قرآن، فروشگاه تک تاز 1 07132272304
2 شعبه 2 شیراز، چهارراه چنچنه، خیابان نارون، نبش یزدان مهر، فروشگاه تکوچه تاز 2 07132287222

آدرس فروشگاه تکتاز شیراز

برای اینکه بتوانید به راحتی فروشگاه های تکتاز در شیراز را پیدا کنید، سایت ایران اکسسوری در جدول بالا تمامی شعب فروشگاه تکتاز را معرفی کرده است. در این جدول شماره تماس و آدرس نیز درج شده است. فروشگاه تک تاز در شیراز 2 شعبه دارد که یکی در بلوار جدید قرآن و دیگری چهار راه چنچنه می باشد.

شعب فروشگاه تکتاز در شیراز

ساعت کاری فروشگاه تک تاز

تکتاز در دو شیفت صبح و عصر مشغول به کار است. صبح ها از ساعت 9 تا 1 بعد از ظهر و عصر ها از ساعت 4 تا 10 شب می توانید از این فروشگاه لباس مورد نظر خود را خریداری کنید.

مدل مانتوهای تک تاز شیراز

فروشگاه تک تاز یکی از قدیمی ترین فروشگاه های مانتو و لباس زنانه می باشد. کیفیت مانتوهای تکتاز زبان زد افراد است و مشتریان زیادی ار سراسر کشور دارد. این برند مشهور نظر مشتریان را به خود جلب کرده است و درصد رضایت بسیار بالا بوده است. تنوع مانتو و لباس های مجلسی در این فروشگاه بسیار بالا می باشد. این گونه بیان کنیم که یک طبقه مخصوص برای مانتو و طبقه دیگر برای لباس و شومیز می باشد.

اگر قصد خرید مانتو برای عید و یا هر مکان و زمان دیگری دارید به شما پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت حتما به سراغ فروشگاه تک تاز بروید؛ چون محال است که دست خالی برگردید. همچنین اگر مجالس عروسی و یا تولد در پیش دارید می توانید به این فروشگاه مراجعه کنید و بهترین و با کیفیت ترین اجناس را خریداری کنید. همچنین می توانید به فروشگاه شال و روسری در شیراز برای خرید انواع شال مراجعه کنید.

تکتاز فلکه گاز

یکی از دغدغه هایی که برای بیشتر بانوان حین خرید کردن پیش می آید این است که مغازه ها اتاق پرو ندارند و یا و یک اتاق پرو دارند. فروشگاه تکتاز با بیش از 10 اتاق پرو این مشکل را حل کرده است. اکثر لباس های این مغازه قابل پرو کردن است و می توانید با خیال راحت لباس را در سایز مناسب خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *