مراقبت از پوست اوردینری در شیرا

محصولات مراقبت از پوست اوردینری در شیراز (The Ordinary)

اوردینری یک برند مراقبت از پوست کانادایی است که به دلیل قیمت مناسب و محصولات با کیفیت بالا، به شهرت رسیده است. آنها طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهند که برای رفع طیف وسیعی از مشکلات پوستی طراحی شده اند. محصولات اوردینری فاقد عطر، پارابن، سولفات و مواد شیمیایی خشن هستند و آنها را به انتخابی عالی برای افراد با پوست های حساس تبدیل می کند. در این مطلب از سایت ایران اکسسوری به معرفی بهترین مرکز محصولات مراقبت از پوست اوردینری در شیراز پرداخته شده است.

بهترین مراکز خرید محصولات مراقبت از پوست اوردینری در شیراز (The Ordinary)

در این جدول مراکز خرید محصولات اوردینری به همراه آدرس آنها برای شما آمده است.

نام آدرس شماره تماس
گالری دانژه شیراز ، ستارخان ، نبش کوچه 13 07136491875
فروشگاه محمدی شیراز، بلوار زرگری، نبش کوچه 18، ساختمان عاج، فروشگاه ارغوان 07136258775
آرايشي و بهداشتي پلک شيراز ، معالي اباد، بولوار شریعتی، مجتمع تجاري واداري افتاب فارس، تجاري اول، پلاک 92 07136354635
آرایشی بهداشتی رژ شیراز، خیابان معالی آباد، جنب مجتمع تجاری گاندی 07136243386
فروشگاه آلفا شیراز، معالی آباد، روبروی کلانتری 23، پاساژ پارمین، طبقه فوقانی 07136356696
لوازم آرایشی آرمانی شیراز ، خیابان ملاصدرا، مجتمع تجاری دناسا، پلاک 203 07132309170
گالری آرایشی استیج شیراز، معالی آباد، مجتمع تجاری اهورا، طبقه فوقانی ، پلاک 8 07136341457
فروشگاه براون (شایلو)​ شیراز ، خیابان معالی آباد ، روبروی مسجد دستغیب ، ساختمان ایران 07136241897

محبوب ترین محصولات اوردینری در شیراز (The Ordinary)

برخی از محبوب ترین محصولات اوردینری عبارتند از:

  • سرم هیالورونیک اسید: این سرم حاوی هیالورونیک اسید است که یک ماده جاذب رطوبت است که به آبرسانی پوست و حفظ آن کمک می کند.
  • سرم نیاسینامید 10% + روی 1%: این سرم حاوی نیاسینامید و روی است که به کاهش قرمزی، لک و لک کمک می کند.
  • سرم رتینول 1% در اسکوآلان: این سرم حاوی رتینول است که یک نوع ویتامین A است که به افزایش گردش سلولی، کاهش چین و چروک و لکه های پوستی کمک می کند.
  • سرم ویتامین C سوسپانسیون 23% + HA esferas 2%: این سرم حاوی ویتامین C است که یک آنتی اکسیدان است که به محافظت از پوست در برابر آسیب های رادیکال های آزاد کمک می کند.
  • لایه بردار AHA 30% + BHA 2%: این لایه بردار حاوی اسیدهای آلفا هیدروکسی و بتا هیدروکسی است که به از بین بردن سلول های مرده پوست، روشن شدن رنگ پوست و بهبود یکنواختی پوست کمک می کند.

محصولات اوردینری در شیراز

علل محبوبیت محصولات اوردینری

محبوبیت محصولات اوردینری به چند دلیل کلیدی برمی‌گردد:

  • قیمت مناسب: اوردینری به خاطر قیمت‌های مقرون به صرفه و اقتصادی‌اش شناخته شده است. این برند محصولات باکیفیتی را ارائه می‌دهد که برای طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان با بودجه‌های مختلف قابل دسترس هستند.
  • مواد تشکیل دهنده فعال: محصولات اوردینری حاوی غلظت بالایی از مواد تشکیل دهنده فعال هستند که به طور علمی برای اثربخشی ثابت شده‌اند. این مواد شامل رتینول، هیالورونیک اسید، ویتامین C و نیاسینامید هستند.
  • شفافیت: اوردینری به خاطر شفافیت در مورد مواد تشکیل دهنده و نحوه عملکرد محصولاتش شناخته شده است. این برند لیست کاملی از مواد تشکیل دهنده را روی تمام محصولات خود درج می‌کند و همچنین اطلاعات آموزشی در مورد هر ماده تشکیل دهنده و نحوه عملکرد آن در وب سایت خود ارائه می‌دهد.
  • تنوع محصول: اوردینری طیف گسترده‌ای از محصولات را برای انواع مختلف پوست و نیازهای مختلف ارائه می‌دهد. این شامل سرم‌ها، مرطوب‌کننده‌ها، شوینده‌ها، ماسک‌ها و موارد دیگر می‌شود.
  • دسترسی: محصولات اوردینری به طور آنلاین و در بسیاری از فروشگاه‌های لوازم آرایشی در سراسر جهان به راحتی قابل دسترس هستند.
  • بازخوردهای مثبت: اوردینری به خاطر دریافت بازخوردهای مثبت از مصرف کنندگان و متخصصان پوست شناخته شده است. بسیاری از مردم از اثربخشی و مقرون به صرفه بودن محصولات این برند راضی هستند.

علاوه بر این دلایل، اوردینری به خاطر تعهد خود به پایداری و عدم آزمایش حیوانی نیز محبوب است. این برند محصولات خود را بدون ظلم به حیوانات تولید می‌کند و از بسته‌بندی‌های قابل بازیافت استفاده می‌کند.

قیمت محصولات مراقبت از پوست اوردینری

قیمت محصولات مراقبت از پوست اوردینری به نوع محصول، حجم و فروشگاه مورد نظر بستگی دارد. با این حال، برای دادن ایده کلی، می توانیم این قیمت های حدودی رابرای برخی از محصولات محبوب، به شما بگوییم:

محصولات محبوب:

  • سرم هیالورونیک اسید 2% + B5: حدود 400,000 تا 550,000 تومان
  • سرم رتینول 1% در اسکوالان: حدود 650,000 تا 800,000 تومان
  • سرم ویتامین C سوسپانسیون 23% + HA اسفریدیل: حدود 700,000 تا 900,000 تومان
  • تونر گلیکولیک اسید 7%: حدود 450,000 تا 600,000 تومان
  • کرم ضد آفتاب فاقد چربی SPF 30+: حدود 500,000 تا 650,000 تومان

از برندهای محبوب مراقبت از پوست ساخت کشور ایران نیز می توان به برند دکتر ژیلا اشاره کرد. برای مشاهده بهترین مرکز خرید محصولات مراقبت از پوست دکتر ژیلا در شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

همچنین لوازم آرایشی نوتروژینا نیز جدیدا بسیار پرطرفدار شده است. برای مشاهده نمایندگی محصولات نوتروژینا در شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

جمع بندی

محصولات مراقبت از پوست اوردینری را که بسیار محبوب هستند را به شما معرفی کردیم. علل محبوبیت این برند و محصولاتش را نیز توضیح دادیم و همچنین قیمت حدودی آن را نیز در اختیار شما قرار دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *