اکسسوری چیست

اکسسوری چیست و چه مواردی را در بر می گیرد؟

معنی لغوی اکسسوری

در این سایت به معرفی مراکز فروش اکسسوری های مختلف خواهیم پرداخت. اکسسوری چیست ؟ اکسسوری ( accessory ) واژه ای انگلیسی است که میتوان لفظ لوازم جانبی را در فارسی معادل آن دانست. این اکسسوری ها در دنیای مد و فشن به تمام لوازم جانبی به جز لباس های اصلی اطلاق می شود که انواع اکسسوری در کنار لباسهای اصلی برای افزایش جلوه و زیبایی و یا ایجاد هارمونی رنگ ها به کار می رود.

اکسسوری چیست

انواع اکسسوری

انواع اکسسوری ها به دو دسته اکسسوری های پوشیدنی و اکسسوری های حمل کردنی تقسیم بندی می شوند که در زیر هر دسته را مورد بررسی قرار می دهیم:

اکسسوری های حمل کردنی

اکسسوری‌هایی که حمل می‌شوند شامل کیف پول و کیف‌های دستی، عینک آفتابی، بادبزن‌های دستی، چتر‌های آفتابی و چتر‌های معمولی، کیف جیبی، چوب‌های دستی، کروات ، جاکلیدی، آویز های مختلف و مواردی از این دست می باشد. بهتر است برای انواع اکسسوری های حمل کردنی از رنگ های شاخص و متفاوت استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی در استایل شما ایجاد تنوع کند.

اکسسوری های پوشیدنی

اکسسوری‌هایی که پوشیده می‌شوند شامل دستمال سر، دستمال گردن، شال گردن، کت، چکمه و کفش، کراوات، کلاه، کلاه‌های بی لبه، کمربند و بند‌های شلوار یا ساس بند، جوراب، دستکش، جواهرات، ساعت، دستبند، شال، روسری، جوراب و جوراب‌های ساق بلند است.

اهمیت اکسسوری ها

بیشتر افراد بر این باورند که انواع اکسسوری ها در کنار خرید لباسهای زیبا در درجه دوم قرار دارند و نقش آنها تزیینی می باشد. اما توجه کنید که اکسسوری ها اگر به درستی انتخاب شوند می توانند یک استایل تک رنگ و ساده را به استایلی بسیار چشمگیر با هارمونی رنگ دلنشین تبدیل کنند. یکی از خاصیت های اصلی اکسسوری تاثیر آن بر استایل و پوشش شماست و با انتخاب مناسب آن سبک و استایل شما تغییر چشمگیری خواهد داشت.

حال که جواب سوال اکسسوری چیست را متوجه شدید باید بدانید گاهی استفاده از یک اکسسوری کوچک مانند یک گوشواره که به درستی انتخاب گردد، می تواند جلوه ای زیبا به لباس شما ببخشد. توجه کنید که استفاده از هر نوع اکسسوری باید متناسب با المان هایی همچون فصل، محیطی که در آن حضور داریم و نوع فرهنگ و علایق باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *